۶ ویژگی سیستم مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) که شرکت شما نباید نادیده بگیرد

اخبار مربوط به سیستم مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) در سراسر جهان، انتخاب سیستم مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) برای اجرای کسب و کار صنعتی یا تکنولوژی پیشرفته شما را جز بزرگترین تصمیماتی می‌داند که احتمالا برای شرکت شما ایجاد می‌شود و نباید این تصمیم به صورت عجله‌ای و بدون دقت گرفته شود.

 

سیستم مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP)

 

هر تصمیمی که می‌گیرید، تاثیر زیادی بر حجم کاری شما، کسب و کار شما و سطوح استرس شما خواهد داشت. برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه، در هنگام بررسی بسته‌های نرم افزاری سیستم مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP)، شش زمینه کلیدی وجود دارد:

۱. مسائل مربوط به انطباق

هر ماه بیشتر به نظر می‌رسد سرفصل‌های جدید در مورد افزایش مقررات و تطابق قانونی برای شرکت‌ها ایجاد می‌شوند که باید در حال حاضر پیگیری و یا پیروی کنند. فشار از سوی دولت محلی و سازمان‌های استاندارد جهانی به این معنی است که شرکت‌ها باید بتوانند تولید و اثبات کنند که کدام کامپوننت‌ها از کدام کامپوننت‌ها تهیه شده و بر اساس چه معیارهای کیفیتی کامل شده‌اند. برای هر راه حل که بررسی می‌کنید، مطمئن شوید که این قابلیت‌های انطباق پشتیبانی، استاندارد و کاملا یکپارچه باشند.

۲. افزایش فشار حاشیه

افزایش فشار حاشیه برای سال‌های سال مساله تولیدکنندگان بوده است، اما هنگامی که تصمیم به انتخاب یک راه حل نرم افزاری می‌گیرید، مطمئن شوید که می‌تواند به شما کمک کند که سود بیشتری کسب کنید و مهمتر از آن، جایی که نیستید. با بررسی این قابلیت، به شما در تصمیم گیری‌های استراتژیک در مورد گسترش یا کاهش محدوده محصول کمک کند.

۳. وضوح بیشتری

چیزی که من متوجه شدم سازندگان امروز کارهای بیشتری را انجام می‌دهند، تصویب رویکرد پروژه به کسب و کارشان است. به طور سنتی، هزینه تولید به خوبی شناخته شده است، اما دو چیز که اغلب به عنوان هزینه‌های سربار استفاده می‌شود طراحی و چک مالی است. از دیدگاه تولید محصول، اگر سیستم انتخابی شما می‌تواند به شما در تعیین هزینه واقعی تولید کمک کند. هر گونه راه حلی که بررسی می کنید، باید قابلیت‌های کامل مدیریت پروژه را داشته باشد تا بتوانید کسب و کار خود را مدیریت کنید.

۴. تقاضای مصرف کننده

در بازار، تولید کنندگان اغلب تمایل خود را تمایز می‌دهند و امروزه هم تلاش می‌کنند با ارائه گزینه‌های سفارشی سازی محصولات استاندارد، به طوری که مشتریان چیزی که می‌خواهند را به دست بیاورند و بتوانند مشتری را جذب کنند.

هر بسته نرم افزاری که بررسی می‌کنید باید این قابلیت را ارائه دهد، اما مهمتر از همه، قادر به مدیریت این را داشته باشد که در راه موثر باشد.

۵. استاندارد سازی

همه سازمان‌ها می‌خواهند استانداردها را بپذیرند، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که هر بسته نرم افزاری که شما برای استقرار انتخاب می کنید ، قابلیت در همه سایت‌ها، مکان‌ها، کشور‌ها و زبان‌های مختلف مورد استفاده شما را داشته باشد.

۶٫ نوآوری‌های ناسازگار

با استفاده از تکنولوژی‌های جدید که به صورت منظم ظاهر می‌شوند، مثل چاپ سه بعدی و اینترنت اشیا(IoT)، میزان اختلال در دنیای امروز سریع‌تر و سریع‌تر اتفاق می‌افتد. هر نرم افزاری که خریداری می‌کنید، نه تنها نیازهای امروز شما را برآورده می‌کند، بلکه نیازهای ناشناخته فردا نیز را برآورده می‌کند. در حالی که ممکن است به نظر غیرممکن باشد، یک بسته به درستی طراحی شده و در نهایت زندگی شما را در آینده آسان‌تر می‌کند.

بنابر این سیستم انتخاب خود باید قابلیت تطابق و یکپارچه سازی با نوآوری‌های جدید را داشته باشد.

 

مجموعه خبره با هدف کمک به شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک سیستم مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) قو و درنا را طراحی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

3 × 2 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست