Call Center @ Work

فناوری خبره ابزاری به نام Call Center @ Work ارائه می کند که به شرکت ها در طیف وسیعی از صنایع کمک می کند تا خدمات ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنند. این سیستم امکان ادغام ابزارهای مختلف ارتباطی را از طریق خدمات شخصی سازی شده ی خودکار و یا انتقال تماس به متصدی واجد شرایط فراهم کرده است.

 

ویژگی ها

  • توزیع خودکار تماس های دریافتی
  • امکان نظارت بر متصدی
  • امکان صدور گزارش مطابق با نیاز شما
  • ادغام داده هایی با منابع گوناگون
  • امکان ضبط صدا و بازپخش آن

 

مزایا

عرضه ی خدمات بهتر به مشتریان و در نتیجه افزایش رضایت آن ها مولفه های کلیدی کار شما هستند. با  Call Center@ Work، محصول شرکت فناوری خبره، مشتریان شما پشت تلفن بوق مشغولی کمتری خواهند شنید، کمتر در صف انتظار خواهند ماند و پاسخ هایی سریع و درست برای درخواست هایشان دریافت خواهند کرد.

در عصر رقابت های نفس گیر میان عرضه کنندگان خدمات، استفاده از فناوری پردازش صوتی و خودکارسازی خدمات جاری تان به شما این امکان را خواهد داد تا سطح خدمات خود به مشتریانتان را به حد عالی برسانید.

Call Center @ Work EITD
فهرست