چگونه نرم افزار مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) می تواند مانع سقوط کسب و کار شما شود؟

 

در سال ۲۰۱۸ اغلب به نظر می رسد که نوآوری های تکنولوژیک بی وقفه است. این که آیا این جدیدترین نسخه آیفون، آخرین مکینتاش یا جدیدترین تکنولوژی هست یا خیر، که توسط اپل واقعا ساخته شده است. با استفاده از نوآوری های مداوم تکنولوژی مداوم، ما به راحتی می توانیم محصولات و نرم افزارهای جدید را غیرمستقیم کنار بگذاریم، در حالی که این تغییرات واقعا رخ می دهد و برای ما مفید نخواهد بود. با این حال، نادیده گرفتن این پیشرفت های تکنولوژیکی می تواند به ویژه برای صاحبان کسب و کار تاثیرات مضر داشته باشد.

 

Related image

 

در سال های اخیر، پیشرفت های تکنولوژیکی طراحی شده برای کمک به کسب و کار ها پیشرفت چشمگیری داشته اند. به آرامی، سیستم های کامپیوتری و AI جایگزین نیاز به تکمیل دستی وظایف که  خطا داشته اند و قبلا در طول دهه ها بر روی تیم های HR متمرکز بود، جای می گیرند. این شرکت هایی که جرات ابتدایی را در دنیای فناوری ها پرورش دادند، کسب و کارها را به دست آورده‌اند، چرا که آنها شاهد آن بودند که این نوع نوآوری چه تاثیری بر موفقیت شرکت دارد.

با وجود تعداد زیادی از کسب و کارهایی که در حال حاضر با استفاده از سیستم های داخلی مبتنی بر رایانه کار می کنند، بسیاری هنوز هم تمایلی به تغییر ندارند. این می تواند برای یک کسب و کار دشوار باشد که سیستمی را عوض کند که به آن عادت کرده است و سال ها اجرا شده است. اما، در حالی که ممکن است یک دوره انتقال اولیه شرکت شما به سیستم کسب و کار جدید شما تنظیم شود، برای کسانی که قابلیت سوئیچ را ایجاد نمی کنند، خطرات بسیار بالاتری دارد.

یکی از مهمترین نوآوری های نرم افزاری برای هر کسب و کار چیزی است که به نام ERP شناخته می شود. برنامه ریزی منابع سازمانی بدون شک یکی از ابزارهای مفید برای کسب و کارها و صاحبان آنها امروزه است. به غیر از ارائه برخی از ویژگی های به طور خاص طراحی شده برای بهینه سازی بهره وری از استراتژی کسب و کار شما، این نوع نرم افزار نیز یک سرمایه گذاری با هزینه ای است که به شما در سال های آینده خدمت می کنند.

برای کسانی که از شما هنوز شک دارند، لیستی از مزایای معرفی نرم افزار ERP به کسب و کارتان است.

ارتباط سریع تر و راحت تر

ارتباطات کلید موفقیت هر کسب و کار است و به همین دلیل است که سیستم ERP برای ارائه سهولت ارتباط بین کارکنان، یک پلت فرم کاری آنلاین را تعیین می کند.

 

وقت خود را برای تنظیم وظایف زمانبندی اولویت بندی کنید.

با در نظر گرفتن وظایف تکراری که به وسیله سیستم های کامپیوتری به راحتی می توان آنها را تکمیل کرد، ERP زمان بیشتری را برای کارکنان خود برای تمرکز بر وظایف پیچیده فراهم می کند.

 

اهداف شرکت را روشن می کند.

افزایش دید برای اهداف جاری، پروژه ها و اهداف بلند مدت شرکت ها، به کارمندان کمک می کند تا در مسیر حرکت و پیشرفت موثر باشند.

 

پیشرفت را دنبال می کند.

ERP علاوه بر اهداف شرکت به وضوح نمایش داده شده نیز گزارش های بسیار فرمت را فراهم می کند تا به پیشرفت در جهت اهداف خاص کمک کند.

 

اجازه می دهد مشکلات را سریع تر و کارآمد تر حل و فصل کنیم.

داشبورد های گرافیکی نمایش داده ها را به راحتی قابل هضم فراهم می کنند که اجازه می دهد تا هر گونه ناهنجاری ها و علائم هشدار دهنده شناسایی شود و شما بتوانید به موقع واکنش نشان دهید.

 

شخصی به نیازهای کسب و کار شما.

نرم افزار ERP می تواند به طور خاص برای هر کسب و کار سازگار باشد تا اطمینان حاصل شود که آن را به طور کامل با نیازهای تیم شما سازگار می کند.

 

شواهد واضح است، نرم افزار ERP بالقوه برای تغییر کسب و کار شما است. و با بیشتر و بیشتر شرکت هایی که هر روز تغییر می کنند، کسانی که یک سیستم ERP را به زودی برپا نمی‌کنند، ریسک خود را پایین نمی‌آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

7 − چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست