چگونه مزایا و معایب خرید سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) را ارزش گذاری کنیم؟

شکایات و نگرانی‌های معمول که ما توسط کارشناسان در مورد سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی(ERP) شنیده‌ایم. مقدار قابل توجهی از شکایات و سوالات سازمان در مورد ارزش و اعتبار یک سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) است. راه حل‌های مدیریت منابع سازمانی(ERP) گران هستند، انتخاب دشوار است و می‌توانند برای پیاده سازی پیچیده باشند.

 

چگونه مزایا و معایب خرید سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) را ارزش گذاری کنیم؟

 

مزایا و معایب

از سوی دیگر، شکی نیست که راهکارهای مدیریت منابع سازمانی(ERP) برای تولید کنندگان فرآیند که می خواهند در سطح ملی یا جهانی رقابت کنند، ضروری هستند. تقریبا غیرممکن است که تولید کنندگان نیازمند ردیابی کامل، ریسک پذیری و استانداردهای کنترل کیفیت جامع را بدون سیستم یکپارچه  داشته باشند. راه حل‌های مدیریت منابع سازمانی(ERP) یک سیستم کامل را از ابتدای ورود سفارش‌ها از طریق فرایند تولید و حسابداری ارائه می‌دهند. مدیریت منابع سازمانی(ERP) به طور کامل نیازهای بحرانی پردازش دسته ای را به طور کامل ادغام می‌کند: ردیابی فراوان و رو به عقب، کنترل موجودی، ورود سفارش، ساخت، و لایحه نگهداری مواد.

متأسفانه، بسیاری از شرکت‌ها به شدت درگیر هستند. آیا آنها باید از پروژه مدیریت منابع سازمانی(ERP) اجتناب کنند تا از هزینه‌ی راه حل مدیریت منابع سازمانی(ERP) جلوگیری شود و با مشکل فروش مواجه شوند؟ آیا ارزش آن را به همراه سیستم‌های موجود، با استفاده از سیستم‌های جدا از هم و یا عدم پاسخگویی به دست می‌آید؟ اگر چنین است، خطر عدم انطباق با شرایط گزارشگری و فراخوانی چیست؟ همه ملاحظات بسیار مهمی برای تولید کنندگان به حساب می‌آیند.

انتخاب صحیح

یک سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) با ارزش، در ابتدا هزینه‌های عادلانه‌ای را صرف می‌کند، اما بازده سرمایه گذاری ده برابر می‌شود. تولید کننده متوجه راندمان بالاتر در فرایندها، خطاهای ورود داده‌ها، افزایش دقت سطوح موجود و قابلیت‌های گزارش دهی معنی دارتری خواهد شد که این امر منجر به اطلاعات در زمان واقعی و توانایی تصمیم گیری بهتر می‌شود.

در هنگام برخورد با ارائه دهندگان راه حل مدیریت منابع سازمانی(ERP)، به شرکای واقعی مدیریت منابع سازمانی(ERP) احترام بگذارید که به کار بردن نرم افزار و آموزش کارکنان کمک می‌کنند. فروشندگان ERP باید مایل به انجام فعالیت‌های فرایند کسب و کار مورد نیاز برای محافظت از مزیت رقابتی خود باشند، چارچوب‌های تصمیم گیری مناسب را در جای خود قرار دهند و مطمئن شوند که سیستم به طور صحیح و مناسب برای نیازهای منحصر به فرد شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور خلاصه، شما نیاز به یک شریک دارید که به موفقیت شما کاملا سرمایه گذاری می‌کند – یک شرکت مدیریت منابع سازمانی(ERP) که دارای تجربه صنعت و تخصص دامنه است، به شما کمک می‌کند تا از مزایای باور نکردنی سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) که به به درستی اجرا می‌شود بتوانید استفاده کنید و از آن‌ها بهره ببرید.

نتیجه گیری

در نهایت، بهترین راه‌کار پیدا کردن یک فروشنده که متعهد به صنعت شماست. درست مثل تولید، پیدا کردن طاقچه و تنظیم خوب این طاقچه، بهترین کار را در کسب و کار را می‌کند. همین امر برای فروشندگان نرم افزار صادق است. توصیه می‌شود که شما یک شریک را انتخاب کنید که می‌تواند بهترین روش‌های صنعت را در پیاده سازی نرم افزار ترکیب نماید تا تولید و کسب و کار شما در خارج از حد و مرزی که فکر می‌کنید برای شما گسترش بدهد. همچنین به کاهش هزینه‌های پیاده سازی، اطمینان از به روز رسانی‌های مربوط به صنعت اطمینان حاصل کنید و تضمین می‌توانید داشته باشید بهترین شریک را برای سال‌های آینده در کنار خود دارید.

شرکت فناوری خبره قابلیت ارائه سیستم مدیریت منابع سازمانی قو را به عنوان راه‌کار نرم افزاری و یکپارچه برای کسب و کار شما داراست. یکی از دغدغه‌های اصلی این مجموعه گسترش کسب و کار و پیاده سازی سیستم به بهترین نحو ممکن می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دو × 3 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست