چگونه از تکنولوژی برای توسعه کسب و کار استفاده کنیم؟

ابزار برای کمک به پیدا کردن چشم انداز جذاب و بازاریابی خودکار می‌تواند در افزایش کسب و کار شما از اضافه کردن کارکنان موثرتر باشد.

استقرار فن آوری خاص کسب و کار شما می‌تواند در توسعه کسب و کار نسبت به استخدام یک حرفه ای برنامه ریز بیشتر موثر باشد.

گرگ فریدمن، یکی از بنیانگذاران اقیانوس خصوصی، گفت: سیستم هایی که به مشاوران مالی کمک می‌کنند تا ارتباطات را به چشم انداز های جذاب و ابزار بازاریابی دیجیتال که به طور خودکار رشد می‌کنند را داشته باشند، می‌توانند کسب و کارهای مشاوره ای را کارآمد تر کنند و زمان مشاوران موجود برای خدمت به مشتریان را آزاد کنند.

آقای فریدمن، در سخنرانی خود در کنفرانس انجمن برنامه ریزی مالی ۲۰۱۷ عقب نشینی های نزدیک به  آتلانتا، گفت: «یک ارجاع در اینجا یا در آنجا شما را به جایی که می‌خواهید بروید، نمی رساند. کسب و کار مشاوره مالی در حال حاضر بسیار رقابتی است و شما باید در اتوماسیون بازاریابی مشغول به کار باشید.»

او گفت که سان روافل، اقیانوس خصوصی مستقر در کالیف، که حدود ۱٫۱ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت و ۲۴ کارمند دارد، حدود ۱۴ درصد از کسب و کار جدید خود را از طریق بازاریابی دیجیتال پیشرفت داده است.

فناوری های کشف، حوزه ای هستند که برای بسیاری از مشاوران جدید هستند.

به عنوان مثال، علم ارتباطات به مشاوران اجازه می‌دهد اطلاعات مربوط به افرادی که آنها می‌شناسند مانند مشتری را مشاهده کنند. همچنین لیست چشم انداز خود را از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود، و کسانی که می‌خواهند بدانند، مانند افراد با درآمد بالا یا مدیران ارشد در یک مکان جغرافیایی خاص را مشخص کند.

این ابزار جفت زمینه های لیست‌ها برای پیدا کردن اتصالات، مانند شناسایی که یک مشتری موجود در یک هیئت مدیره با یک چشم انداز ارزشمند را داراست.

آقای فریدمن گفت: “بعضی از مشاوران قادر به استفاده از LinkedIn برای این نوع از چیزها بوده اند، اما زمان بیشتری از آن‌ها می‌گیرد.”

او گفت که مشاوران باید این نوع ابزار اتصال را با وارد کردن نام خود و بررسی کیفیت و دقت نتایج سیستم تولید، آزمایش کنند.

در مورد بازاریابی دیجیتال، آقای فریدمن توصیه می‌کند حرفه ای‌ها را استخدام کنید و سپس آنها را به سمت بهینه سازی موتورهای جستجو، تغییرات وب سایت و استفاده از رسانه های اجتماعی هدایت کنید.

وی گفت: “ما برای سالیان سال به تولیدکنندگان خود دادیم تا نتایج را نشان داده ایم، و من فقط تلاش کرده ام که خارج از مسیر نظاره گر باشم.”

بازاریابی خودکار شامل ایجاد یک وب سایت قابل توجه، جذب علاقه مندی به آن سایت، ایجاد اعتماد برای بازدیدکنندگان و سپس ارائه چیزی است که باعث می‌شود طرف های ذینفع برای ارسال اطلاعات تماس خود مشتاق باشند. این فرآیند نیاز به مقابله با تمایل انسان طبیعی برای حفظ این اطلاعات خصوصی دارد.

همچنین باید چشم اندازهایی را که نیازهای خدمات آنها بسیار نزدیک است، دنبال کند، چه ابزاری بهترین است. به عبارت دیگر، بهترین راه دستیابی به کانال های بازاریابی دیجیتال باید به مشتریان ایده آل شرکت نزدیک باشد.

ابزار ردیابی کلید دیگری برای کمک به رشد شرکتبدون لزوم اضافه کردن به حساب کاربری می‌باشد.

آقای فریدمن می‌گوید شرکت‌ها باید اندازه گیری کنند که در کسب و کار، موارد جدید از چه زمانی آغاز می‌شوند، کدام مشاوران مشتری های جدید را می‌آورند و از کدام منبع و همچنین فعالیت توسعه کسب و کار مشاوران را اندازه گیری بکنند. چنین ردیابی بینش برای مشاور برای دیدن آنچه که کدام کار موفقیت آمیز بوده و کدام یکی نبوده است را به ارمغان می‌آورد.

اگرچه آقای فریدمن طرفدار فن آوری است (علاوه بر داشتن یک شرکت مشاوره ای، او سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را نیز تأسیس کرده است)، وی تصریح می‌کند که این تکنولوژی تنها در صورتی کمک خواهند کرد که مردم در شرکت از راه درست استفاده کنند و کار خود را سخت کنند.

او گفت: “فناوری برای همه ما بیش از پیش فروخته شده است. “این چیزی است که از تکنولوژی که استفاده می‌کنید حمایت می‌کند که باعث تغییر در کسب و کار شما می‌شود.”

شما چطور فکر می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

6 + چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست