چرا آنچه شما در مورد امنیت و قابلیت اطمینان راه کار ابری سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) شنیده‌اید، اشتباه است؟

مانند بسیاری از تولید کنندگان، شما احتمالا نگران امنیت و قابلیت اطمینان سیستم‌هایی هستید که کسب و کارتان را اداره می‌کنند. به دلایلی من جمله پایین بودن سیستم که معنی آن عدم تولد و در نتیجه باعث عدم سود آوری می‌شود. امنیت به معنای حفاظت مالکیت معنوی و اطمینان مشتریان شما است. خوب است که شکاک باشیم، اما وقتی که در مورد سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) بر روی فضای ابری صحبت می‌کنیم، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات درست را دریافت می‌کنید.

میراث اطلاعات غلط در مورد سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP)

متاسفانه، برخی از فروشندگان سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) درک کرده‌اند که فضای ابر امن و قابل اعتماد نیست. فروشندگان این را می‌گویند، با این حال آن‌ها در حال رقابت برای به روز رسانی راه حل‌های خود را بر روی فضای ابری به منظور ایجاد زمینه لازم جهت انتقال به فضای ابری و ارائه راه‌کار هستند. تولید کنندگان که به این فکر می‌اندیشند و نرم افزار مدیریت منابع سازمانی(ERP) را انتخاب می‌کنند، شاید به طور ناخودآگاه کسب و کار خود را به یک مدل تبدیل کنند که هم رقبا و هم فروشنده‌های نرم افزاری مدرن از آن دور هستند. دلیلی وجود ندارد که سرفصل‌های صنعت را به صورت کاملا جدید بر روی راه حل‌های نرم افزاری مدیریت منابع سازمانی(ERP) مطرح کنید و این به این دلیل است که شرکت‌های نرم افزاری مدرن بیشتر سرمایه گذاری خود را بر روی آن‌ها تمرکز نمی‌کنند.

اجازه ندهید اطلاعات غلط شما را از حرکت به فضای ابری جلوگیری کنند، زیرا احتمالا شما از کسب و کار عقب می‌مانید. به همین دلیل است که اطلاعاتی که شما در مورد امنیت و قابلیت اطمینان راه کار فضای ابری سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) شنیده‌اید، اشتباه است.

راه کار فضای ابری سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) بسیار امن‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید

امنیت در سیستم‌هایی که کسب و کار شما را اداره می‌‌کند، باید اولویت بندی شود. فروشندگان سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) که به شما می‌گویند که مدیریت نرم افزار خودتان سطح بالایی از امنیت را فراهم می‌کند. اما مشتريان فضای ابری به سرعت به اين ترس غيرمنطقي بر مي‌گردند و سؤالاتي صادقانه مي‌کنند: ما يک شرکت توليدي يا يک فروشگاه فناوري اطلاعات هستيم؟ آیا فکر می‌کنیم زیرساخت فناوری اطلاعات ما به عنوان راه حل‌هایی است که تمام مدل کسب و کار بر اساس ارائه خدمات ایمن است؟ و آیا ما می‌توانیم برای حفظ امنیت اطلاعات کارکنان خود، به طور کامل به مدیریت آخرین اقدامات امنیتی وصل شویم؟

این امر حس کارآیی را برای تمرکز بر میزان تولید، بودجه و تلاش بر روی چیزی که به طور مستقیم با ارزش مشتری یا تولید محصولات با کیفیت ارتباط ندارد متمرکز نمی‌کند. همچنین منابع فناوری اطلاعات داخلی در دسترس نیستند تا روزانه با ویروس‌ها، تروجان‌ها و برنامه‌های هکینگ جدید روبرو شوند چرا که آن‌ها با درخواست‌های سرویس دهنده و نیازهای کاربر جابجا شده‌اند.

فضای ابری بسیار امن‌تر است، بخاطر این دلیل که پردازش ابری سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) با استفاده از اسکن بسته‌های درون جریان، آسیب پذیری نرم افزار مداوم و تست‌های چند لایه فایروال، امکان امنیت بی‌نظیری را پشتیبانی می‌کند. اگر فکر می‌کنید در مورد نصب یک نرم افزار امنیتی بر روی سرور در یک زمان مناسب یا در انتظار یک فرد برای ورود به سیستم برای اقدامات امنیتی جدید هستید، آنرا فراموش کنید. امنیت در فضای ابری برای همه مشتریان به طور همزمان و بدون وقفه اعمال می‌شود.

قابلیت اطمینان جهت ارزیابی موفقیت شرکت تولید کننده که بر مبنای سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) در فضای ابری کار می‌کند

شما ممکن است شنیده باشید که اغلب قطعی برای فضای ابری رخ می‌دهد. این نتیجه تبلیغات علیه فضای ابری است و می‌خواهند به این فکر کنید که استثناء شدیدی است. اما این طور نیست.

دانستن اینکه سرور سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) شما در فضایی قرار داد که تسهیلات مورد نیاز موجود هستند، ممکن است آرامش بخش باشد. اما این سرورها هنگامی که به ناچار شکست می‌خورند، به خوبی پشتیبانی می‌شوند؟ طرح پشتیبان برای آن‌ها وجود دارد؟ آیا تمام سرورها و نرم افزارها اگر با یک برنامه شکست بخورند،پشتیبان گیری می‌شوند؟ با توجه به اینکه چه میزان کسب و کار شما بر اساس یک سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) برای معاملات و ذخیره سازی داده متکی است، قطع برق سخت افزار و مشکلات نرم افزاری می‌توانند فاجعه بار باشد.

راه کار فضای ابری سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) بسیار قابل اعتماد است. کسب و کار از فروشنده سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) بر مبنی فضای ابری جهت اطمینان از خرابی کمتر سیستم را خریداری می‌کند. در غیر اینصورت فروشنده از کار خارج می‌شود. همچنین یک قابلیت بازیابی و پشتیبانی گیری جهت جلوگیری از فاجعه‌ها به طور منظم و دوره‌ای، قابلیت اعتماد یبشتری را به همراه دارد. آیا سازمان سازنده فناوری اطلاعات در این مورد قابل اعتماد است؟

راه کار فضای ابری سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) شما را از هزینه‌های سرور، امنیتی و ارتقاء مداوم نرم افزارهای جهت جلوگیری از هک شدن شما می‌کاهد.

راه‌کار ابری باید بخشی از استراتژی کسب و کار شما باشد

هنگامی که شما افسانه‌های مربوط به امنیت و قابلیت اطمینان راه‌کار ابری را می‌شنوید، به دلایل واقعی فکر می‌کنید که چرا شرکت‌های نرم افزاری قدیمی  سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) این اسطوره‌ها را حفظ می‌کنند. به تحلیلگران صنعت درباره راه‌کار ابری بگویید. سطح تلاش و سرمایه گذاری مورد نیاز شرکت شما برای حمایت از امنیت IT و تداوم کسب و کار داخلی خود در محل را در نظر بگیرید. هنگامی که شما در این حوزه عمیق‌تر شوید به سرعت خواهید فهمید که چرا راه کار فضای ابری سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) برای استراتژی کسب و کار شما لازم و مناسب است.

فناوری خبره  با ارائه سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) قو بر روی هر دو راه‌کار فضای ابری و همچنین مستقر بر روی سرور، قابلیت ارائه راه‌کار مناسب جهت کسب و کار شما را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست