پنج راه‌کار جهت افزایش بازده سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) شما

با افزایش دنیای کسب و کار و به طور فزاینده‌ای جهانی شدن کسب و کارها، سازمان‌ها بیشتر و بیشتر از مزایای انتقال سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) خود به فضای ابری بهره مند می‌شوند. با توجه به مزایایی چون افزایش بهره وری، سهولت دسترسی، چرخه اجرایی سریعتر، مدیریت ساده‌تر و کاهش هزینه کلی، ۲۲ درصد سازمان‌ها در سراسر جهان، سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) خود را به فضای ابری منتقل کرده‌اند.

سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی(ERP) ابتدا در اوایل دهه ۱۹۶۰ به وجود آمدند، به عنوان ابزار برای کمک به مدیریت ارشد در تصمیم گیری کارآمد. با این حال، در طول سال‌ها، سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی(ERP) به طور قابل ملاحظه‌ای تکامل یافته و تغییر یافته‌اند. اکنون می‌توانند پیشرفت‌های بزرگ کسب و کار را با هماهنگی با فرآیندهای کسب و کار، محافظت از اطلاعات کسب و کار، برنامه‌ ریزی‌های کاری، ارائه ابزارهای خدمات مشتری و ترجمه داده‌ها به اطلاعات آسان برای درک و پیشبرد کسب و کار شما را انجام دهند.

با این حال، سوال بعدی مهم این است که چگونه سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی(ERP) می‌توانند سازمان‌ها را برای به حداکثر رساندن ایجاد ارزش و سازماندهی بیشتر کمک کنند؟

سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی(ERP) با گذشت زمان رشد کرده‌اند و بنابراین توانایی بالقوه خود را برای ادغام فن آوری‌های جدید با آن‌ها و ارائه خدمات بیشتر به کسب و کار را به دست آورده‌اند. به استثنای مزایای معمول سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP)، شرکت‌ها هم اکنون می‌توانند تکنولوژی را به کار گیرند تا نه تنها از سرمایه گذاری در سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) خود بهره مند شوند، بلکه موفقیت کسب و کار را نیز در بر می‌گیرد.

 

سیستم مدیریت منابع سازمانی

 

در اینجا پنج روند تکنولوژیکی وجود دارد که اگر به طور موثری اجرا شوند، آینده سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) شما را شکل می‌دهند:

یادگیری ماشین

هنگامی که سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) شما بر روی ابر است، با برنامه‌های دیگر در زمان واقعی ادغام می‌شود تا یک جریان ثابت داده‌ها را به الگوریتم‌های یادگیری ماشین اضافه کنید. این امر سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) را قادر می‌سازد که یاد بگیرد و کارآیی بیشتری داشته باشند. با استفاده از این، تصمیم گیران کسب و کار می‌توانند به طور یکپارچه دسترسی داده و تجزیه و تحلیل داده‌های سازمانی و تصمیم گیری‌های آگاهانه را در دسترس خود داشته باشند.

اینترنت اشیا(IOT)

اینترنت اشیا(IOT) بالقوه به طور قابل توجهی بهبود اطلاعات و دقت و صحت را افزایش می‌دهد، بنابراین سهم سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) در زمینه‌هایی مانند خدمات مشتری، پیش بینی، موجودی و مدیریت دارایی و هوش تجاری افزایش می‌یابد. دستگاه‌های فعال اینترنت اشیا(IOT) می‌توانند به طور مستقیم با سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) ارتباط برقرار کنند، در نتیجه سطح اتصال و دسترسی به داده‌ها را افزایش می دهد. این نه تنها به کسب و کار کمک می‌کند تا نظارت بر عملیات در هر نقطه از جهان را داشته باشد، بلکه تجزیه و تحلیل زمان واقعی را انجام دهد و بینش و توصیه‌های ارزشمند ایجاد می‌کند.

RFID

در کسب و کار مبتنی بر زنجیره تامین، تقاضای حیاتی برای جمع آوری داده‌های محصول وجود دارد. با این حال، جمع آوری داده‌ها روند بسیار خسته کننده، وقت گیر، ناکارآمد و پر خطا است. یکپارچه سازی RFID با سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) می‌تواند راه حل برای این باشد. با استفاده از یک سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) مبتنی بر RFID، داده‌های محصول را می‌توان در سراسر چرخه زندگی زنجیره تامین ردیابی کرد. این قابلیت مدیریت کامل موجودی را نشان می‌دهد و دقیقا نشان می‌دهد که چه تعداد سفارشات و چه زمانی وجود دارند. این مقدار نظارت، موجودی را کاهش می‌دهد و نیاز به اسکن را از طریق دستگاه‌های دستی را حذف می‌کند. بنابراین در نتیجه بهبود فوری و قابل توجه‌ی در مدیریت موجودی را خواهید داشت.

هوش مصنوعی(AI) / ربات‌های گفتگو

یک سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) فعال با هوش مصنوعی(AI)، شرکت‌ها را قادر می سازد بینش سریع‌تر و بهتری در فرایندها، مشتریان و جریان‌های کاری به دست آورند. شرکت‌ها می‌توانند ربات‌های گفتگو ایجاد کنند تا کاربران بتوانند با استفاده از دستورات با سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) تعامل داشته باشند. ربات‌های گفتگو می‌توانند دستورات را بپذیرند و بر اساس توانایی‌های یادگیری به شما کمک می‌کند تا مناطق خاصی را هدف قرار دهید و بینش‌های بهتر را ارائه دهید. به عنوان مثال، شناسایی الگوهای خرید در مکان‌های خاص و یا نقطه مشکل دقیق در یک فرایند که موجب شسکت می‌شود.

همکاری اجتماعی

تدریج جهانی شدن دنیای کسب و کار با کارکنانی که در سراسر جهان پراکنده می‌شوند، ضروری است که سیستم‌های مجازی برای افراد برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها در یک محیط امن ایجاد شود. شرکت‌ها به دنبال راهکارهای سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) با ویژگی‌های همکاری برای ایجاد تالارهای مجازی برای جلسات مدیریت، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری سریع هستند. از طریق این ویژگی، اطلاعات را می‌توان بین افراد، برنامه‌های موجود و بخش‌های شرکت مبادله کرد. با ارتباطات قوی‌تر، شرکت‌ها می توانند ارتباطات مربوطه و به موقع را برای تسهیل کار گروهی کارآمد و به اشتراک گذاری دانش برای موفقیت کسب و کار کسب کنند.

در نتیجه، سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) قو زمانی که با تکنولوژی‌های نوین ادغام شده، فرصت‌های جدیدی برای گسترش و افزایش کسب و کار ارائه می‌دهد. منابع جدید داده‌ها و افزایش حجم از منابع موجود، بالقوه برای ارائه بینش بیشتر به تصمیم گیرندگان در هر سطح از یک سازمان است. شرکت فناوری خبره با ارائه محصول قو تمامی این راه‌کارها را برای افزایش بازده کسب و کار شما در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست