معرفی قابلیت‌های جدیدی که ERP ها(سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی) امروزه ارایه می‌دهند:
در ۱۵ سال گذشته، تکنولوژی‌های جدید سازمان‌های بزرگ و کوچک را به این وا داشته که تغییراتی را بر مبنای پویایی که توسط چشم‌اندازهای جدید مدیریتی ایجاد شده است را در مجموعه‌های خود اعمال کنند. پیاده‌سازی ERP ها(سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی) یک گام موثر است که بسیاری از کسب و کارها برای کمک به سازماندهی و بهینه‌سازی تجارت خود از آن بهره می‎برند.
نرم‌افزارهای تجاری متعددی در سطح بازار موجود است که البته تعداد بالایی از آن‌ها بر روی نیازهای کسب و کارهای بزرگ تمرکز دارند. این مقاله به شما کمک می‌کند که یک دانش مناسب نسبت به ویژگی‌های ارایه شده توسط سامانه‌های ERP(سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی) برای کسب و کارهای متوسط و کوچک با تاکید بر راهکارهای ابری بدست آورید.
سامانه‌های ERP(سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی) مبتنی بر فضای ابری راهکارهایی را ارایه می‌دهد که نسبت به روش‌های سنتی در ERP(سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی) ها که به صورت محلی نصب می‌شود دارای مزایای بیشتری می‌باشد که تاثیر این تفاوت‌ها اکثرا در کسب و کارهای کوچک قابل مشاهده می‌باشد. سامانه‌های ERP(سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی) مبتنی بر فضای ابری غالبا دارای انعطاف بالا و تطبیق بالا با کسب و کارهای در حال توسعه می‌باشد.در اکثر مواقع هزینه‌ی راه‌اندازی و نگهداری مبلغ کمی است زیرا معمولا هزینه‌ها در بحث جواز استفاده از برنامه یا همان لایسنس‌ها گنجانده می‌شود.
قالبا در کسب و کارهای متوسط و کوچک احساس نیاز به همچین نرم‌افزارهایی به صورت ملموسی حس می‌شود؛ اما به دلیل ترس از پیچیدگی این نرم‌افزارها ، مدیران کمتر به سراغ این راهکارها می‌آیند. برای شرکت‌های در حال رشد، خیلی به صرفه‌تر است که یک راهکار نرم‌افزاری کوچکی را شروع کرد و به مرور زمان با اضافه کردن امکانات به این راهکار ، کسب و کار خود را گسترش دهیم. در اکثر موارد کاربردی، راهکار ماژولار و منعطف بهترین کارایی را برای کسب و کارهای متوسط و کوچک دارد که نیز سبب می‌شود که آن کسب و کار آزادی عمل بیشتری برای تطبیق با تغییرات کسب و کار خود بدست بیاورد.
نیازهای تجاری همواره در حال نوسان هستند بالاخص در شرکت‌های در حال توسعه این موضوع بیشتر درک می‌شود. با توجه به در دسترس تر شدن راهکارهای داینامیک و قوی، راهکارهای سنتی برای کسب و کارهای متوسط و کوچک درحال منسوخ شدن است. انتخاب بهترین گزینه که برای کسب و کار شما کارآمد باشد منوط به وضعیت کسب و کار شما در زمان حال نیست بلکه بسته به این است که در آینده چه راهکاری برای کسب و کار شما مناسب است. تهییه نقشه‌راه بلند مدت برای رسیدن به موفقیت توسط یک سامانه قابل تطبیق می‌تواند یک راهکار کلیدی برای توسعه و گسترش بلند مدت کسب و کار شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

چهار × 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست