دلیل مهم برای خرید سیستم مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) در سال ۲۰۱۹

فن آوری مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) مدیریت یکپارچه از فرآیندهای اصلی هسته‌ای است که اغلب در زمان واقعی و توسط نرم افزار و / یا سخت افزار متعهد است. راه حل مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) به کسب و کار اجازه می‌دهد تا دیدگاه‌های مفصلی از طیف وسیعی از عملیات تجاری مانند مدیریت منابع، مدیریت مالی، عملیات، و بیشتر را داشته باشد. این مجموعه تمامی منابع مورد نیاز برای تهیه، تحویل و تهیه سفارشات مشتری را با ادغام تمام اطلاعاتی که از طریق ادارات مختلف یک سازمان پیچیده تشکیل شده است، مدیریت می‌کند.

این شامل بسیاری از فرآیندهای مختلف مانند تولید، زنجیره تامین و مدیریت موجودی، توزیع، منابع انسانی، مالی، حسابداری، فروش و خدمات است. کل جریان داده‌ها در سراسر این توابع توسط یک پایگاه داده مرکزی فعال می‌شود که جریان داده را مدیریت می‌کند که همه آن‌ها را خدمت می‌کند، به این معنی که تمام توابع و بخش‌ها یک داده مشابه را می‌بینند.

با جمع آوری داده‌های توزیع شده مشترک سازمان از منابع مختلف، یک راه حل مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) می‌تواند پراکندگی داده‌ها را از بین ببرد و یکپارچگی داده‌ها را با “منبع منحصر به فرد حقیقی” تضمین کند. امروزه سیستم‌های مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) برای مدیریت هزاران کسب و کار در هر اندازه و در همه صنایع حیاتی هستند.

مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP)

دلایل خرید

نرمافزار مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) توانایی بهبود همکاری سازمانی، خودکارسازی و بهینه سازی جریان‌های کاری را دارد تا بتواند بهترین راه حل مناسب را پیدا کند که بتواند نیازهای تجاری و اهداف مالی را برآورده سازد. راه حل مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) تضمین دقت و صحت داده‌ها را در حالی که ساده سازی اطلاعات به روز در تمام بخش‌های شرکت می‌پردازد. به لطف پیشرفت محاسبات ابری، که دسترسی به مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) را به شرکت‌های کوچکتر نیز باز می‌گرداند، فرآیند پیاده سازی طولانی و پر هزینه، امروزه دیگر درست نیست.

تجزیه و تحلیل زمان واقعی و داده ها

یکی از بزرگترین مزایای راه حل مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) دسترسی به تجزیه و تحلیل زمان واقعی است. این اجازه می‌دهد تا شرکت‌ها اطلاعات مهمی را در صورت دسترسی به اطلاعات مشاهده کنند، بنابراین می‌‌توانید راحت باشید با دانستن اینکه اطلاعاتی که پیگیری می‌کنید همیشه مرتبط و به روز است. تجزیه و تحلیل زمان واقعی می‌تواند به شما در تصمیم گیری‌های مهم کسب و کار کمک کند و بهینه سازی روند را تضمین می‌کند.

به طور مشابه، با داشتن داده‌های با کیفیت بالا، کسب و کارها توانایی استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) را برای برنامه ریزی و پیش بینی قدرتمند، پیش بینی موقعیت تقاضا و عرضه و همچنین تصمیم گیری بهتر همراه خود دارند.

انعطاف پذیری

سیستم مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) می‌تواند انعطاف پذیری زیادی را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد، به این معنی که زبان‌های مختلف، ارزها و استانداردهای حسابداری را مدیریت می‌کند – همه در حالی که مدیریت کسب و کار خود را در چند مکان قرار می‌دهند. این قابلیت کمک می‌کند تا مدیریت جامع فرآیندهای جدید، بخش ها و موارد دیگر را پشتیبانی نماید. همچنین به شما کمک می‌کند تا کنترل فعالیت‌های تجاری خود را به دست آورید، خدمات مشتریان بهتر، رضایت مشتری را به دست می‌آورد، و مزایای رقابتی کسب و کار را به شما می‌دهد.

تصمیم گیری بهتر

همانند داشتن دسترسی به تجزیه و تحلیل در زمان واقعی، یک رابط کاملا رایگان و به راحتی قابل درک از نرم افزار مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) می‌تواند به شما برای تصمیم گیری بهتر و کار آگاهانه تر برای شرکت شما  در کسب و کار کمک کند. با استفاده از صفحه گسترده، نمودارها و نمودارها با کلیک یک دکمه، می‌توانید تصمیمات مهمی را به کار بیندازید تا بتوانید روند کسب و کار را با هم هماهنگ کنید.

کاهش پیچیدگی

داشتن توانایی ادغام تمام زمینه‌های کسب و کار، تضمین می‌کند که هر تابع کسب و کار بر پایه یک پایگاه داده تکیه می‌کند و اطلاعات دقیق و در زمان واقعی را ارائه می‌دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، سیستم‌های مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) از تکرار اطلاعات جلوگیری می‌کنند و یکپارچگی داده‌ها را با “منبع منحصر به فرد حقیقی” ارائه می‌دهند. نه تنها این، بلکه نرم افزار مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP) سیستم ساده‌ای از گردش کار را فراهم می‌کند که کارکنان را کارآمدتر می‌کند و پیچیدگی کسب و کار را کاهش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

17 + هجده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست