برآورده کردن تقاضای تلفن همراه با استفاده از نرم افزار مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP)

در نبرد برای حفظ رقابت و جلوگیری از منحنی، بسیاری از رهبران کسب و کار کوچک در حال تبدیل شدن به استراتژی های تلفن همراه هستند که هدف آنها انقلابی کردن فرآیندهای عملیاتی خود است. از لحاظ تامین مالی به منظور پردازش و کنترل سهام، توانایی دسته بندی در این جنبه ها بر روی حرکت، به عنوان یکپارچه برای دیدار با تقاضاهای مصرف کننده در حال رشد هستند.

این امر با کاهش تعداد فضای اداری سنتی و افزایش تعداد کارمندان که از راه دور کار می‌کنند، مسئله مهم دسترسی به داده‌های حیاتی کسب و کار، به طور فزاینده‌ای برجسته‌تر می‌شود.

با در نظر داشتن این موضوع، تعداد روزافزونی از رهبران مستقل SME به دنبال استفاده از نرم افزار ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی سازمانی) می باشند که موجودی و قدرت یک رایانه رومیزی را به یک سیستم دستی متمرکز تبدیل می کند.

در حال تبدیل شدن به راه حل های واقعی ERP می‌تواند مزایای صرفه جویی در هزینه را داشته باشد که برای آن دسته از شرکت های کوچک که ممکن است حاوی حاشیه‌های پایین هستند، بسیار مهم باشد. با این حال، مهمتر از همه، این موضوع مربوط به SME هایی است که واقعا قادر به حرکت در مسیر کسب و کار خود هستند.

برای مثال، خریداری کنید. با توجه به تقاضا در حالی که برقراری تماس مناسب برای یک محصول جدید، یک عمل متعادل کننده ای پیچیده است، اغلب نیاز به دسترسی به معیارهای کلیدی برای تصمیم گیری در مورد زمانی که بهترین محصول برای سرمایه گذاری است. با استفاده از نرم افزار ERP ابر، این اطلاعات در لمس در دسترس است از یک دکمه، با رهبران کسب و کار قادر به حفاری در حاشیه، هزینه ها، سود دهی و خیلی بیشتر بدون نیاز به باز کردن درب دفتر انجام کارهای خود را انجام دهید.

 

 

 

در مورد خدمات مشتری چه می‌گویید؟ ایجاد یک مشتری یک روز برای پاسخ به درخواست سفارش می‌تواند تفاوت بین فروش و یا از دست رفته باشد و مهم تر از آن، سود را تهدید می‌کند. داشتن دسترسی مداوم به خطوط ارتباطی با مشتریان شما می‌تواند به ایجاد وفاداری و اعتماد به برند کمک کند، و احتمالا بیشتر به شرکت شما بازگردانده می‌شود که دفعه بعد تصمیم گیری در مورد سفارش انجام شود. وفاداری مصرف کننده نباید در هر دو مورد ازدحام کند – هزینة خرید مشتری جدید هفت بار بیشتر از داشتن یک موجود است.

بینش‌های مصرف کننده حیاتی نیز می‌تواند برای ایجاد استراتژی یکپارچه تلفن همراه CRM، با هر مشتری تعامل ثبت شده و ذخیره شده فورا با لمس یک دکمه. این می‌تواند به یک تیم کامل کمک کند تا اطمینان حاصل شود که سوالات مشتری به صورت موثر در حال حرکت به جلو حرکت می‌کنند و خطوط قبلی ارتباط را می‌توان در صورت لزوم در خط بعدی تحقیق مورد استفاده قرار داد.

در حالی که هر کسب و کار نمی‌تواند مبلغ زیادی پول را در یک نیروی فروش تلفن همراه صرف کند، آنها می‌توانند در نرم افزار ERP سرمایه گذاری کنند. قرار دادن داده‌های زمان واقعی در دست صاحب کسب و کار، SME ها می‌توانند تصمیمات مهم عملیاتی را با یک کلیک بر روی یک دکمه انتخاب کنند، و این فرصتی برای ایجاد یک آینده امن و سودآور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نه − یک =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست