افزایش کارایی اتوماسیون انبار با مدیریت منابع سرمایه‌ای(ERP)

هر شرکت قطعا نیاز به یک انبار به عنوان مکانی برای کنترل ورود و خروج محصولات تولید شده دارد. قبل از فروش محصول، اولین بار در انبار نگهداری می‌شود. بنابراین، توانایی مدیریت تدارکات مورد نیاز می‌باشد تا محصول قدیمی بلافاصله از انبار بیرون بیاید تا با افت کیفیت مواجه نشود. یک راه آسان برای مدیریت انبارها یک برنامه خودکار با روباتهای مبتنی بر هوش مصنوعی است (AI). استفاده از این ربات‌ها می‌تواند برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) را بهبود بخشد. این به این دلیل است که اگر ERP افزایش یابد، کیفیت مدیریت زنجیره تامین (SCM) افزایش می‌یابد به طوری که وضعیت انبارداری بی خطر است و انباشت بیشتر محصولات در انبار وجود ندارد.

در حال حاضر فن آوری به سرعت در حال توسعه است، امروزه روبات‌ها به طور قابل توجهی هوشمندتر از پیشینیان خود هستند. اگر چه افرادی که استدلال می‌کنند که این امر می‌تواند بر کار تاثیر بگذارد، اما توانایی یک ربات که به کار انسان کمک می‌کند، به ویژه در زمینه انبار بسیار بالا است. توسعه هوش مصنوعی (AI) زندگی انسان را ساده‌تر می‌کند، زیرا با روبات جایگزین شده است. علاوه بر این، روبات‌ها سریع‌تر و با دقت بیشتری در انجام هر کاری بر اساس آنچه که انسان انجام می‌دهند، هستند.

ربات دیگری ارزش منافع مالی را به ارمغان می‌آورد، ربات باید به تمام جنبه‌های زیست محیطی دنیای دیجیتال و دنیای واقعی متصل شود. این است که در آن نقش ERP در هر شرکت تولیدی مدرن انبارداری به طور فزاینده‌ای مهم است. اگر چه استفاده از ERP با ربات به راحتی رخ می‌دهد، اما اگر با توانایی مدیریت این اجزا به عنوان لینک به داده‌های موجود انجام شود، درک بهتری از بهره وری را می‌توان به دست آورد، در آن صورت شرکت سپس به راحتی درخواست تجدید نظر برای مشتری خود را از دست نمی‌دهد.

یک ERP سازنده ادغام پویای بیشتری را از انبار به بازار در ارائه پاسخگویی مالی دیجیتال به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، IoT سریع (اینترنت اشیا) و همبستگی محیط زیست تولیدی، کارمندان، شرکای تجاری و تامین کنندگان می‌توانند دسترسی زمان واقعی به تقاضای بازار را از طریق دستگاه‌های هوشمند داشته باشند.

ERP به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا سطوح موجودی، فرآیندهای حمل و نقل و سایر عناصر مهم مانند سودآوری، پول نقد و مستقیما از سیستم ERP در دستگاه‌های هوشمند نظارت داشته باشند. در این دوره، استفاده از اتوماسیون لازم است تا آن را سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر کند. بنابراین، یک راه حل قوی ERP برای اطمینان از اینکه شرکت‌ها به آسانی می‌توانند منافع متفاوتی را در نظر بگیرند، مورد نیاز است. صاحبان شرکت‌های بزرگ با استفاده از ERP در نظارت بر پایداری شرکت مانند ورود و خروج محصول در انبار یا نظارت بر کالاها به راحتی می‌توانند شروع به استفاده از ERP کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

پنج − 4 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست