گاهی اوقات احساس پراکنده و اشتباه در مورد کسب و کار چیزی است که ما را از ایجاد چیزهای عالی متوقف می‌کند. داشتن ایده های بیشمار همیشه هیجان‌انگیر و سرگرم کننده است، اما ایده‌های بسیار می‌توانند منجر به تعویق و غفلت شوند. هنگامی که من یک جوان بودم، ایده طراح لباس بودن را در سر داشتم. برای سال‌های متوالی در مورد شروع این کار صحبت کردم اما تا زمانی که من ۲۵ ساله به همراه دو کودک کوچک در خانه بودم، طراحی من شروع نشده بود. من واقعا معتقد هستم اگر ایده ها در سر ما گیر کنند، گاهی اوقات هرگز به زندگی ما نمی‌آيند.

بسیاری از ایده‌هایی که در زندگی من پیاده‌سازی شده‌اند، همان‌هایی هستند که من برای آن‌ها برنامه ریزی کرده بودم. بله!! من قسمت خلاق شما را تشویق می‌کنم اما تنها طرف عمل‌گرا شما تا کنون باعث پیشروی شما شده است. برخی از مواقع ما باید با قسمت منطقی مقابله کنیم. هنگامی که رویاها و ایده‌های من در کتاب‌ها بصورت طرح های کسب و کار و تصاویر واقعی ملموس پیاده سازی شدند، معنی زنده بودن گرفتند.

پس از ساختن دو مارک لباس از ابتدا تا موفقیت آن‌ها، مردم تعجب می کنند که چگونه من یک نگرش “به هر حال انجام بده” به زندگی و کسب و کار دارم. هنگامی که من به آن واقعا فکر می‌کنم، به صورت یک طرز تفکر ، هدف و یک برنامه زمانی شکل می‌گیرد. همه ما در زمان‌هایی حس کرده‌ایم که در مسیر اشتباه قرار گرفته‌ایم و آن کاملا طبیعی است. اما این کار همیشه خوب است به چیزی که می‌تواند شما را در مسیر نگه‌دارد فکر کنید که باعث ایجاد شفافیت و نگه داشتن شما را در ادامه مسیر برای رسیدن به هدفی که داشتید، درست است؟

۵ گام برای احساس تمرکز بیشتر در کسب و کار و زندگی

۱. اگر شما احساس ضعف و یا بلاتکلیف در کسب و کار بعدی خود و یا تغییر در زندگی دارید، همه چیز را متوقف کنید.

یک گام به عقب بردارید، نفس بکشید، چند روز به خودتان استراحت بدهید. کم کردن فشار باعث در واقع می تواند افکار جدید، آرام و متمرکز را تشکیل دهد. من قبلا با این واقعیت مبارزه می‌کردم که یک قدم به عقب برداشتن باعث می‌شود که اساسا پس از آن تمرکز فکری بیشتری در انسان ایجاد می‌شود.

۲. نگاه جدی به آنچه در آن خوب هستید  و آنچه را که شما از انجام آن لذت می برید، بیاندازید.

ایجاد یک کسب و کار همیشه یک کار آسان نیست. تغییر زندگی یا ساختن یک کسب و کار، یک فرآیندی است که زمان و کار را می‌خواهد. همه ما می‌دانیم که مستقل شدن با بسیاری از لحظات قربانی کردن همراه می‌شود. این همیشه آسان نیست، اما اگر از آنچه که انجام می‌دهید بسیار لذت ببرید، بیشتر احساس راحتی می‌کنید.

۳. همه چیز را بنویسید و با ماهیت آسان ضبط ایده‌های خود در یک کتاب یادداشت ارتباط برقرار کنید.

نگران نباشید اگر آنها کثیف و شلوغ باشند یا در همه جا پراکنده شوند. ایده این است که ایده های خود را بر روی کاغذ قرار دهید. از آن‌ها الهام بگیرید.

۴. اطمینان حاصل کنید که در لیست خواسته‌های شما برای آینده، مواردی که پر پیچ و خم و زمان‌بر هستند را حذف کنید.

من قول می‌دهم که حذف وظایفی را که دیگر به شما خدمت نمی‌کنند، واقعا باعث آشکار شدن مسیری که در مقابل شما قرار دارد می‌شود. بجای آن که شما را از هدف دور کند.

۵. در واقع عملی که با برنامه‌ریزی و بینش مخلوط می‌شود باعث می‌شود که اقدامات در مسیر درست حرکت  کنند. به مسیری واضح به عنوان تمرین اصلاحی فکر کنید. اصلاح مواردی که خدمت نمی‌کنند، برنامه‌ریزی  استراتژیک و خلاقانه و سپس انجام اقداماتی در مورد ایده‌های متمرکز که به سمت آینده حرکت می‌کنند.

 

۵ نکته برای اینکه شما رو به جلو حرکت کنید

۱. یک نوت بوک زیبا را در رنگ مورد علاقه خود خریداری کنید.

۲. برخی از زمان روز مره خود را برای تفکر عمیق صرف کنید.

۳. اندیشه‌های خود را بنویسید، تمام اندیشه‌هایی را که باعث هیجان و انگیزه شما می‌شوند را بنویسید.

۴. گام‌های کوچک اقدامی را انجام دهید. به عنوان یک اقدام کوچک با دوست خود تماس بگیرید و بازخورد آنها در مورد ایده‌های خود را بگیرید.

۵. اکنون برنامه ریزی کنید، برنامه ریزی باعث می‌شود ذهن شما به سمت اهداف خود کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

ده − 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست