سامانه مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت

مایکروسافت CRM برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ برای پاسخگویی به نیاز رو به رشد بازار در زمینه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری توسط شرکت مایکروسافت عرضه شد. این نرم افزار همواره به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود در زمینه مدیریت اطلاعات مشتریان ، مدیریت فرایندهای فروش و عملیاتی نمودن استراتژیهای CRM پیش روی سازمانها بوده و همین امر موجب استقبال بسیار زیاد از آن از همان سالهای اول معرفی به بازار شده است. این نرم افزار گستره وسیعی از کاربردهای مختلف را پوشش میدهد که از آن جمله میتوان به مواردی همچون مدیریت اطلاعات مشتریان ، بازاریابی ، فروش ، خدمات ، فرایندها و فعالیتها اشاره نمود.
شرکت توسعه فناوری اطلاعات خبره با افزودن ماژول‌های مورد نیاز توانسته تمامی نیازهای مشتریان فارسی زبان خود را برطرف نماید و راحتی دسترسی به تمامی امکانات این برنامه را فراهم سازد. از ویژگی‌های MS CRM شرکت خبره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • قابلیت استفاده از زبان فارسی و تقویم شمسی
  • سازگاری کامل با محصولات Microsoft Office از قبیل Excel – Word – Outlook
  • مدیریت بر سطوح دسترسی بر اساس Active Directory
  • دسترسی کاربران براساس نقش‌های تعریف شده (Role Base)
  • کاربری بسیار ساده برای افراد با سطوح دانش مختلف
  • نرم افزاری مبتنی بر وب (web Base Interface)
  • مدیریت درگاه‌های ارتباطی (ایمیل، پیام کوتاه، وب‌سایت، نمابر)
  • تغییر و بهبود آسان در فرآیندها و گردش کارهای سازمان
  • مدیریت فعالیت‌ها و اقدامات کارمندان توسط مدیران
  • مدیریت قالب‌های پست الکترونیک، قرارداد و پایگاه دانش (Template Management)
  • پیاده سازی کامل چارت سازمانی (مدیریت واحدهای تجاری یا Business Unit)
  • طراحی نمودار و داشبوردهای مختلف برای بررسی واحدهای مختلف سازمان
dynamics-crm-EITD
فهرست