سامانه جامع آموزشی خبره

ویژگی سیستم آموزشی خبره عبارتند از:
۱٫ ادغام کلاس های سنتی با دنیای آنلاین، و آموزش این رویکرد جدید حتی به افراد کم سن و سال و یا با دانش کامپیوتری پایین.
۲٫ دانش جویان و یا دانش آموزان را درگیر و علاقه مند نگه داشتن٬ می تواند یک مبارزه عظیم برای اساتید و معلمان باشد. سیستم آموزشی خبره توانایی ترکیب بازی ها در دوره های آموزشی را دارد (gamification). این بازی ها بصورت مرحله ای هستند و یادگیرندگان را مشتاق و علاقه مند نگه میدارند و آنها را تشویق به شرکت در دوره ها می کنند.
۳٫ ارزیابی، ارزشیابی و رتبه بندی دانش‌آموزان از مهمترین بخش‌های هر نظام آموزشی می‌باشد. این امکان در سیستم آموزشی خبره با استفاده از دفتر نمره ای جامع و یکپارچه پیش‌بینی شده اند.
۴٫ ما با پشتیبانی از انواع فایل های چند رسانه ای، و امکاناتی نظیر: پیام‌ها، چت‌های خصوصی و عمومی، و مباحثه دانشجویان، جریان ثابتی از ارتباطات در دوره های آموزشی سیستم جامع خبره ایجاد کرده ایم.
۵٫ مجموعه خبره تمام تلاش خود را کرده تا دسترسی به سیستم آموزشی خبره به ساده ترین طریق ممکن امکان‌پذیر باشد، برای مثال: از انواع رسانه های آموزشی پشتیبانی شده، سیستم با تمامی پلتفرم های اینترنتی سازگار می‌باشد و اپلیکشن های اختصاصی از جمله برای گوشی های هوشمند را دارا می‌باشد، و در نهایت یادگیری سیستم آسان بوده و در حین کار با سیستم رخ می‌دهد.
LMS-EITD
فهرست