سمیم-سیستم مدیریت یکپارچه مجتمع

سیستم مدیریت یکپارچه مجتمع (سمیم) مشتق شده و قدرت گرفته از سیستم جامع مدیریت منابع سازمانی قو می‌باشد که به عنوان کامل‌ترین نرم‌افزار در حوزه‌ی مدیریت کسب و کار‌های بزرگ و کوچک توسط مجموعه فناوری خبره پیاده‌سازی و عرضه گردیده است. این نرم‌افزار کاملا فرآیند‌گرا و اطلاعات محور بوده و شامل کلیه فعالیت‌ها و فرآیند‌های اصلی و موثر به منظور ایجاد ارزش افزوده در یک مجموعه است. این نرم‌افزار علاوه بر جامعیت در تمامی حوزه‌های سازمانی، توسعه‌پذیز بوده و قابلیت پیکربندی و تطابق با نیازهای مدیریتی هر مجموعه را بدون نیاز به برنامه‌نویسی فراهم می‌نماید. حال سمیم با سفارشی سازی گسترده خود به صورت اختصاصی برای مجتمع های تجاری، اداری، تفریحی و گردشگری ساخته شده و در حال حاضر نیز تمامی بخش‌ها قابلیت انعطاف پذیری و سفارشی سازی را در خود دارند، و همچنی تیم پیاده سازی نیز برای پیاده سازی در مجتمع های گوناگون همواره روند پروژه را با به انجام رساندن جلسات حضوری و  انجام تحلیل های گسترده به پیش می‌برد تا سیستمی کاملا اختصاصی برای مجتمع توسعه و پیاده‌سازی گردد.

سمیم در نظر دارد مدیریت مجتمع‌ها را چه در سطح کلان و چه در سطح خرد متحول کند. ازین رو سیستمی ماژولار تهیه و تدارک دیده شده تا علاوه بر رفع نیازهای مدیریت یک مجتمع به تمامی واحدهای حقیقی و حقوقی حاضر در مجتمع خدمات فناوری محور ارائه گردد.

مدیریت مالی قلب تپنده هر مجتمعی بشمار می‌آید. به صورت خلاصه می‌توان گفت با محصول بومی و دانش بنیان سمیم خیالتان از تمامی حساب های داخلی، دفتر ها و مراودات مالیاتی با سایر واحد ها به صورت کامل راحت خواهد بود.

منابع انسانی نرم افزار مدیریت سمیم رنج گسترده ای از نیازها مانند استخدام، ارزشیابی، ثبت ساعات کاری، بستن قراردادها، حضور و غیاب و غیره را پوشش خواهد داد. بیشتر آنها می‌توانند با کاربردهای دیگر مثل مدیریت و کنترل پروژه‌های صدور صورت حساب، حسابداری و پروژه‌های مالی ادغام شوند.

در عصر اطلاعات و ارتباطات، اهمیت چنین موضوعی بر کسی پوشیده نیست. از اهم اهداف طراحی، توسعه و پیاده سازی سمیم نیز، حداکثر نمودن سود، امنیت و ایمنی انسانی و دارایی ها و همچنین اتوماسیون و هوشمند سازی میباشد که بخش مهمی از این هدف تنها با توسعه اطلاع رسانی و ارتباطات داخلی و خارجی به دست می‌آید.

از مهمترین فعالیت‌های مالی مجتمع‌ها، فرآیند فروش و اجاره می‌باشد. از این رو در این بخش توجه ویژه‌ای به بی‌نقص بودن شده. سمیم یک سیستم کامل، جامع، و منعطف را برای پشتیبانی این منظور فراهم آورده است.

دانلود پیشنهاده سمیم

فهرست