سامانه مدیریتی HSEE

نظام مديريت يکپارچه HSEE با ايجاد بستر فرهنگي خلاق و نگرشي نو و سيستماتيک، به تبيين تأثير متقابل عوامل بهداشت، ايمني و محيط زيست پرداخته و از اين طريق نواقص، مخاطرات بالقوه، حوادث و مشکلات را بطور نظام مند مورد ارزيابي قرار داده و روشهاي مبتني بر پيشگيري را ارائه ميدهد.
این سامانه بر پایه جدیدترین استانداردهای HSEE موجود در جهان پیاده سازی شده است. با استفاده از این سامانه تمامی مراحل موجود در HSEE که قابلیت سفارشی سازی شدن برای اکثر صنایع را دارد، قابل بهره برداری است. به جرات می‎توان گفت این سامانه نمونه منحصر به فرد و بومی سازی شده در مقوله HSEE در کشور می‌باشد.
ما در شرکت فناوری اطلاعات خبره بر این اعتقاد هستیم که مديريت ايمني، بهداشت، محيط زيست و انرژی ، ضرورتي براي موفقيت در اجراي پروژه‏ها است. فعاليت‏هاي ما نبايد کارکنان ، محيط زيست، اموال و اعتبار شرکت را در معرض خطر غير قابل پذيرش قرار داده و موجب خسارت و صدمه گردد.
اجراي موفقیت آميز این موضوع به عنوان يك مسئوليت در طول عمر شرکت مطرح بوده و اين موفقيت نيازمند مشارکت فعال تمامي سطوح سرپرستي و مديريت می‌باشد که هنگام طرح ساختار سازماني و چگونگي تخصيص منابع مد نظر قرار می‌گيرد. شرکت فناوری اطلاعات خبره   با طراحي نمودار سازماني مناسب نسبت به تعریف ، مستند سازی و ارتباط بین نقش‌ها ، مسئولیت‌ها ، اختیارات ، وظایف و روابط بین بخشی مورد نیاز برای این سیستم مدیریت اقدام می‌نماید.
در واقع این سیستم مدیریتی بخشی از سیستم مدیریت کل جاری در یک سازمان است که وجودش حیاتی و نبودش می‌تواند چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت به مجموعه آسیب جبران‌ناپذیر وارد کند.

ویژگی‌ها

ثبت سازمان‌ها

پیگیری پروژه

منابع انسانی

انبار

امول وزیرساخت‌ها

ارزیابی

سناریو و رویداد

نقشه و GIS

مدیریت پناهگاه

پیام رسان

اسناد

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

آموزش

استانداردها و پدافند غیرعامل

محیطی کاملا واکنش‌گرا

فهرست