سیستم پردازش متن

پردازش داده

در این فرایند اخبار و سایر اطلاعات دارای حجم بالا، با فناوری های پردازش زبان های انسانی و تحلیل تمایلات نویسنده مورد بررسی قرار می گیرند. در این فرایند از تمام ظرفیت فناوری هایی چون cutting-edge Cassandra و PostgreSQL استفاده می شود.

نمایش اخبار

طراحی آن به گونه ای است که مخاطب را به خواندن تحریک کند. بنابراین، وقتی همه چیز برای جستجوی دقیق، پردازش و ذخیره ی اخبار مهیا باشد؛ سیستم در قالبی مناسب آن را نمایش می دهد تا خواندنی و قابل قبول به نظر برسد.

امکان مدیریت در آنِ واحد

سیستم پردازش امورفناوری خبره بسیاری از فعالیت های فرعی خود را در پس زمینه انجام می دهد. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بر تراکم داده ها در آنِ واحد نظارت داشته باشید و از عهده ی مدیریت تنگناهایی که با آن ها روبرو خواهید شد، هرچه سریع تر بر بیایید. بدین گونه از مزایای پردازش داده های سنگین بهره مند می شوید و بهره وری تان افزایش پیدا خواهد کرد.

text processing EITD

ردیابی هوشمندانه در شبکه های اجتماعی

با ردیابی فعالیت ها و بازخوردهای کاربرانتان در شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی کسب و کار خود را رونق ببخشید. این کار از طریق ابزارهای تحلیل لایک ها و پست های کاربران امکان پذیر است. جمع آوری و پردازش چنین داده هایی با استفاده از API (Application Program Interface) قابل تطابق انجام می شود.

محتوای مرتبط

از مطالب مفید مرتبطی که از بین حجم عظیمی از داده ها برگزیده شده است لذت ببرید. موتور جستجو قابلیت جستجوی کامل یک متن یا جستجوی برچسب ها را دارد ، در نتیجه سامان دهی و ذخیره ی درست اطلاعات برای شرکت شما ارزش آفرین خواهد بود.

API با داده های انباشته

از هر رابط ویژه ی API بهره بیشتری ببرید. این کار به وسیله ی مدیریت داده ها محقق می شود و کمکتان می کند تا به اهدافتان برسید. کارهایی مثل پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی و تحقیق درباره ی محصولات انجام دهید یا آن را در هر راهی که شما را به اهدافتان می رساند به کار ببرید.

فهرست