سیستم پردازش تصویر و چهره

چرا می گوییم خدمات پردازش تصویر خود را به فناوری خبره بسپارید؟

فناوری خبره خدمات پردازش تصاویر اسناد را متناسب با نیازهای کاربران مختلف ارائه می کند. کارهایی را که نیاز است انجام شوند، به ما بسپارید؛ با این کار می توانید از قابلیت هایی استفاده کنید که احتمالا در خانه ی خود به آن ها دسترسی ندارید. همکاری طراحان متخصص و متخصصان پویانمایی(انیمیشن) که در کار با نرم افزارهای پیچیده خبره هستند، کِیفی بودن خروجی نهایی کار ما را تضمین می کند. بعضی از خدمات پردازش تصویر ما عبارتند از:

  • ویرایش تصویر
  • روتوش و افزایش کیفیت تصویر
  • ویرایش پس زمینه
  • حذف پس زمینه و ترکیب بندی مناسب اجزای تصویر
  • اصلاح رنگ
  • تغییر فرمت فایل
  • خدمات ذخیره سازی عکس
image processing EITD

مزایای واگذاری خدمات ویرایش تصویر به فناوری خبره

سپردن خدمات پردازش داده های تصویری به فناوری خبره مزیت های بسیاری برایتان دارد. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا:

از بهترین همکاری بین خبرگان و فناوری برای به حداکثر رساندن بهره وری تان استفاده کنید:

برآورده کردن نیازتان به خدمات پردازش داده های تصویری از طریق فناوری خبره، به شما اجازه می دهد به طراحان و متخصصان پویانمایی(انیمیشن) با استعداد دسترسی داشته باشید. به علاوه، ما به شما کمک می کنیم تا از حداکثر کارایی که نرم افزارهای پیچیده ای چونAdobe Illustrator ،Adobe Photoshop ، InDesign،Quark دارند بهره ببرید. بهترین همکاری بین استعدادهای انسانی و فناوری به شما این اطمینان را خواهد داد که در هر همکاری با ما نتایجی عالی خواهید گرفت.

مدیران پروژه ی ماهری را به خدمت بگیرید:

 وقتی که خدمات پردازش تصویر خود را به فناوری خبره می سپارید، می توانید به مدیران پروژه ای دسترسی داشته باشید که تمام تلاش خود را صرف کمک به شما می کنند تا نتایجی عالی بگیرید. آن ها در آغاز پروژه به شفاف سازی انتظارات می پردازند. در طی پروژه، آن ها از طریق فرستادن ایمیل به طور منظم، کنفرانس های تلفنی، نمایش کلی وضعیت شرکت تان و… در فضایی باز، ارتباط ما و شما را تسهیل می کنند. این روش به ما کمک می کند تا حساسیت خود را نسبت به نیازهای شما حفظ و هر مشکل احتمالی را حل و فصل کنیم. علاوه بر این ها، مدیران ما با چندین تیم عملیاتی کار می کنند تا از تحویل خروجی کار، با کیفیت بالا و طبق برنامه، اطمینان حاصل کنند.

خروجی عالی از کارتان بگیرید:

 وقتی که خدمات پردازش تصویر خود را به فناوری خبره می سپارید، یک شریک ماهر خواهید داشت. ما از یک فرایند بسیار دقیق کنترل کیفی برای اطمینان خاطر از برآورده شدن انتظار شما (و حتی بیش از حد انتظارتان) استفاده می کنیم.

خدماتی با انعطاف بالا دریافت کنید:

 وقتی که خدمات پردازش تصویر خود را به فناوری خبره می سپارید، می توانید مطمئن باشید که خدماتی سفارشی و متناسب با نیازهای خاص خود، دریافت خواهید کرد. ما می توانیم خروجی نهایی را با فرمت دلخواه شما تحویلتان دهیم(jpg، gif، png و…).

image processing EITD2

فناوری خبره : دستیار ایده آل شما در پردازش تصویر

فناوری خبره به کار کردن با مشتریانش به عنوان یک شریک ایمان دارد. در شروع هر رابطه، ما بر فهم همه جانبه ی کسب و کار شما متمرکز می شویم. این موضوع به ما کمک می کند تا راهکارهایی سفارشی و دقیقا متناسب با نیازهایتان ارائه کنیم؛ هم چنین به ما کمک می کند پیشنهادهایی برای بهبود اوضاع ارائه کنیم. تاکید ما بر تلاش در جهت کمک به شما برای رسیدن به اهدافتان است. اگر به دنبال دستیاری برای انجام دادن کارهایتان هستید که بتواند به شما در تحقق چشم انداز کسب و کارتان کمک کند، جستجوهایتان در نهایت به فناوری خبره ختم خواهد شد!

فهرست