سیستم های پاسخگوی صوتی تعاملی

سیستم تعاملی صوتی فناوری خبره مجموعه ای وسیع از ابزارهای نرم افزاری، رابط های سخت افزاری و زیرساخت های توسعه ای است که به عنوان مکمل صوت، فکس، وب و فناوری های چندرسانه ای ساخته شده است. یک پلتفرم قدرتمند و قابل اتکا به صورت ۲۴ ساعته، می تواند به طور هم زمان صدها تماس را پردازش کند. سیستم می تواند چندین برنامه را با هم اجرا کند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا روی یک سیستم واحد کارهای مختلفی چون توسعه ی نرم افزار و نظارت بر امور را انجام داده و یا انجام کارهای قبلی شان را پیش ببرند.

ویژگی ها

  • انتقال تماس (تماس ها می توانند به شماره ی خاصی وصل شوند)
  • انعطاف در برنامه ریزی
  • پخش آهنگ پیشواز
  • نمایش شماره تماس گیرنده
  • امکان منتظر گذاشتن تماس گیرنده پشت خط
  • امکان وصل کردن تماس به گروه ها (به جای افراد)
  • انتقال تماس ها به سایر کاربران در زمان ترافیک بالای خطوط
  • تهیه ی گزارش تماس ها
  • قابلیت بزرگ تر کردن شبکه (مقیاس پذیری)

کاربردها

بانک داری از راه دور

سیستم پردازش تماس تراکنش های مد نظر تماس گیرنده را به طور خودکار انجام می دهد و دیگر نیازی به دخالت انسان نیست. داده ها در هر زمانی قابل بازیابی هستند.

تماس خودکار به بیرون از شبکه

فعالیت های بازاریابی و فروش محصول را از طریق تماس با مشتریان و پخش پیام ضبط شده برای آن ها خودکارسازی می کند. از طریق این تماس های پیش بینی شده بهره وری تان به حداکثر خود خواهد رسید!

فناوری گوینده ی خودکار

فناوری های تبدیل متن به گفتار و تشخیص صوت به روش های گوناگونی برای افزایش کارایی پردازش تماس ها مورد استفاده قرار گرفته اند. تماس گیرندگان می توانند برای شناساندن خود سخن بگویند و سپس درخواست خود را ذکر کنند. می توان داده های رایانه ای را بازبینی کرد و در صورت لزوم از طریق تلفن با تماس گیرندگان ارتباط برقرار کرد.

Interactive Voice Response EITD
فهرست