تاثیر سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) در افزایش مشتری و ضوابط اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک پلت فرم ساده برای برقراری ارتباط و تعامل بین کاربران، راهی فراتر از وسیله‌ای برای به اشتراک گذاری و ارتباط با دوستان و خانواده است. در حال حاضر، رسانه‌های اجتماعی نیز یکی از موثر ترین راه‌های کسب و کار برای رسیدن به بازار و پیدا کردن مخاطبان جهانی جدید است. در حالی که همه ما حس می‌کنیم که سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی فراگیر شده‌اند، آمار واقعی نشان دهنده نفوذ رسانه‌های اجتماعی شگفت آور است. از مجموع جمعیت جهان ۷.۶ میلیارد نفر (از نوامبر ۲۰۱۸)، بیش از ۴.۲ میلیارد نفر در اینترنت فعال هستند و بیش از ۳ میلیارد نفر حداقل یک حساب در یکی از رسانه‌های اجتماعی دارند و تقریبا ۲ ساعت در روز در اجتماعات خود صرف می‌کنند. در مجموع، فیس بوک و واتس آپ ۶۰ میلیارد پیام در روز را مدیریت می‌کنند.

فرصت برای نزدیک شدن به مشتری شما هرگز عمیق‌تر از این نبوده است و به همین علت سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی(ERP) در حال پیاده سازی کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هستند. این نوآوری که به عنوان شبکه‌های اجتماعی نامیده می‌شود، یکی از ابزارهای اصلی ارتقاء هویت نام تجاری، بهبود ارتباطات داخلی و ارتباط با مصرف کنندگان، فروشندگان و شرکاء است. سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) قو از این امر مستنی نیست و راه‌کارهای شبکه اجتماعی سازمانی خود را برای رسیدن به این اهداف پیاده سازی کرده است و آماده ارائه خدمت به مشتریان می‌باشد.

 

سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP)

 

SMAC (اجتماعی، موبایل، تجزیه و تحلیل و ابر)

SMAC (اجتماعی، موبایل، تجزیه و تحلیل و ابر) این مفهوم است که همگرایی چهار فناوری در حال حاضر در حال نوآوری در کسب و کار است. چهار تکنولوژی بهبود عملیات تجاری و کمک به شرکت‌ها به مشتری با حداقل سربار و حداکثر رسیدن به مشتری نزدیک است.

سیستم عامل‌های مبتنی بر فناوری در حال تکامل هستند تا سیستم عامل‌های شبکه اجتماعی را به توابع اصلی کسب و کار متصل کنند. با یکپارچه سازی تاریخچه رسانه‌های اجتماعی و مشخصات مشتریان بالقوه و موجود با یک سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP)، ایجاد یک پلت فرم مشتری با ارزش و خدمات فروش جهت تجربه مشتری متحد در سراسر کانال‌ها و کانال‌های ارتباطی ممکن است.

تولید داده‌های ساختار یافته و بدون ساختار با تعاملات دیجیتال؛ از طریق فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی، مرور وب سایت، تکنولوژی پوشیدنی و سایر دستگاه‌های متصل، مدل‌های کسب و کار منحصر به فرد جدید ایجاد شده بر اساس بینش مشتری ایجاد کرده‌اند. این نه تنها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشتریان خود را نزدیک‌تر کنند، بلکه بهبود عملیات تجاری را که عمدتا توسط رسانه‌های اجتماعی و سه تکنولوژی دیگر انجام می‌شود، تسهیل می‌کند. موبایل، تجزیه و تحلیل و ابر (SMAC)؛ اجازه کسب و کار را از یک اکوسیستم تجارت الکترونیک به یک اکوسیستم کسب و کار دیجیتال منتقل می‌کند. در سال ۲۰۱۲، اصطلاح SMAC برای توضیح مصرف فناوری اطلاعات استفاده شد. در آن زمان، محاسبات سازمانی با ارتباطات یک به یک و سخت افزار و نرم افزار محل مشخص شد. این مدل متعارف با معرفی دستگاه‌های تلفن همراه و تصویب رایانه‌های ابری متوقف شد. SMAC، همچنین به عنوان سومین پلتفرم شناخته می‌شود (اولین سیستم عامل و پلتفرم دوم سرویس گیرنده / سرور) ترکیبی از قابلیت‌های تکنولوژی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا سرعت بخشیدن به تغییرات دیجیتالی خود را از طریق برنامه‌های کاربردی مانند واقعیت مجازی و افزوده، رباتیک و هوش مصنوعی(AI) انجام دهند.

ادغام این چهار تکنولوژی SMAC می‌تواند فرصت‌های کسب و کار جدید و همچنین مزیت رقابتی قابل توجهی را به وجود آورد که به دلیل گستردگی وسیع آن و هزینه بهره وری آن به دست آمده است. در هسته خود، اجتماعی صحبت از ارتباطات، تلفن همراه اشاره به حمل و نقل، تجزیه و تحلیل اندازه گیری و دسترسی به ابر. در حالی که قدرت SMAC در ادغام آنها نهفته است، این رسانه‌های اجتماعی هستند که احتمالا بیشترین پتانسیل را دارند که به طور کامل سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) را دوباره تعریف کنند.

روند دو طرفه SMAC (اجتماعی، موبایل، تجزیه و تحلیل و ابر) با سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP)

به منظور استفاده کامل از مزایای ارائه شده توسط تکنولوژی‌های SMAC، یک مدل عملیاتی دو مرحله‌ای اجرا می‌شود که تقسیم کارهای فناوری اطلاعات به دو حالت است. یک حالت متشکل از فرآیندهای پایدار، پیوسته و آهسته است در حالی که حالت دیگر نیازمند یک رویکرد تکراری و چابک است که امکان توسعه محصولات و خدمات دیجیتالی را فراهم می‌آورد. این مدل به اصطلاح Bimodal IT اثربخشی را در برطرف کردن توابع جداگانه، افزایش سرعت که نیازهای مشتری را برآورده می‌کند، و ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌ها راه اندازی شده است.

پیاده سازی مدل Bimodal در یک محیط سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) ممکن است شامل حالت ۱ شامل فرایندهای سیستم باشد که شامل نگهداری و مدیریت اطلاعات و حالت ۲ که توسط نوآوری‌های سیستم و برنامه‌های کاربردی که دارای ارتباط مستقیم و تاثیر مثبت بر تجربه مشتری هستند. حالت ۲ معمولا به فن آوری‌هایی مانند تحلیل داده‌های بزرگ، اینترنت اشیا(IoT) و فضای ابری برای اجرای موثر تکیه می‌کند.

در نتیجه معرفی همکاری‌های اجتماعی به سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP)، به نظر می‌رسد که به یک نقطه ای برسند که رسانه‌های اجتماعی با سیستم مدیریت منابع سازمانی(ERP) یکپارچه شوند و یک پایگاه مرکزی برای همه داده‌ها ایجاد شود. این رابط کاربری ساده برای کسب و کارها برای ساختن محتوای رسانه‌های دیجیتالی خود، ایجاد موانع برای مشتریان، ایجاد دلایل برای پیوستن به کسب و کار شما و توانایی مارک های تجاری برای گسترش مرزهای خود و رسیدن به مخاطبان جهانی بسیار ساده تر است. کمک به ایجاد کسب و کار خود، جزو اهداف بسیار مهم حال حاضر جهان است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست